Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy. Klienci będą Cię oceniać niezależnie czy tego chcesz czy też nie.
Możesz myśleć, że strona jest Ci niepotrzebna, ale czy niepotrzebna jest też dla Twojego biznesu?
Dziennie wyszukiwanych jest ponad 3,5 MILIARDA fraz w samej wyszukiwarce Google!
Dalej myślisz, że strona jest Ci niepotrzebna?
Lepiej zadbaj o swoją ofertę i wizerunek zanim konkurencja zacznie generować lepsze wyniki
Szukając produktów i usług klienci oczekują konkretnych wyników.
Jeżeli szukam fryzjera, czy kosmetyczki, to chcę znaleźć taką ofertę, która będzie ze mną rezonowała.
No właśnie… Ofertę…
Pomyśl ilu klientów nie może skorzystać z Twoich usług, bo nie pokazałeś im oferty w każdym możliwym miejscu!
Musisz pamiętać, że to Twoim obowiązkiem jako przedsiębiorcy jest przedstawienie oferty tam gdzie są klienci – a Oni są właśnie w Internecie
Kolejnym atutem posiadania firmowej strony internetowej jest fakt, że możesz na niej zintegrować narzędzia do analizy ruchu. To niezbędna taktyka dla każdego, kto poważnie myśli o biznesie i jego rozwoju.
Dlaczego? – To proste!
Bez analizy nie dowiesz się czego użytkownicy szukają na stronie, gdzie Twoja strona może mieć słabe punkty, co klientów ciekawi a co denerwuje. Jeżeli chcesz szybciej niż inni rozwinąć biznes, to pamiętaj o analizie danych i zwiększaniu konwersji
To kluczowe działania, które pozwalają wyświetlać Twoją firmę na pierwszych pozycjach w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dzięki temu to właśnie Twoją ofertę znajdzie większość klientów, których interesują usługi i produkty, oferowane przez Ciebie!
Pewnie już wiesz, że Twoja konkurencja też działa i nie bardzo chcę podzielić się klientami w Twoim mieście?
Właśnie dlatego powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem Wizytówki Google.
Nie zostawaj w tyle – zadbaj o to, aby Twoja firma była pierwszym wyborem dla klientów w Twojej okolicy, wyprzedzając konkurencję dzięki skutecznemu pozycjonowaniu Wizytówki Google.