Jak zwiększyć zasięgi firmy

Czy zastanawiałeś się w jaki sposób zwiększyć rozpoznawalność twojej marki? Strona internetowa to podstawa!

Jeżeli nie wiesz dlaczego wciąż brakuje Ci klientów, przedstawimy Ci kilka sprawdzonych sposobów, dzięki którym potencjalni klienci zaczną się Tobą interesować!

Zanim zaczniesz cokolwiek promować zastanów się dokładnie nad podstawowymi aspektami związanymi z twoją działalnością. Odpowiednio dobrana kolorystyka, znak rozpoznawczy/logo, materiały promocyjne czy nazwa sprawią, że staniesz się rozpoznawalny. Stworzenie własnej marki wydaje się proste, ale pamiętaj, że z biegiem czasu staniesz się bardziej unikatowy, a zmiany, które będziesz chciał wprowadzić w “wyglądzie” własnej działalności będą wiązały się z utratą tego statusu.

Dlatego na samym początku poświęć trochę czasu na efektywne planowanie marki!

Ważne, żeby klienci wiedzieli dlaczego trafili właśnie do Ciebie. Dokładne sklasyfikowanie profilu działalności pomoże Ci w określeniu grupy odbiorców. Dzięki temu zaoszczędzisz czas na szukaniu klientów “we mgle”. Zwięzła charakterystyka firmy z wyznaczeniem konkretnych cech i korzyści płynących z twojej działalności pomoże klientowi na dopasowanie Twoich usług/produktów do własnych potrzeb.

Strona internetowa, sklep internetowy czy wizytówka internetowa to aktualnie najskuteczniejsze rozwiązania do promowania biznesu. Aktualna liczba użytkowników internetu wynosi ponad 4,5 miliarda osób. Wyobrażasz sobie taki ruch we własnej firmie? Za pośrednictwem strony internetowej możesz nie tylko przedstawić własne usługi czy produkty, ale również pokazać klientom, że Ci na nich zależy!

Przeniesienie oferty stacjonarnej do sieci to pierwszy krok w poważnym rozwinięciu biznesu.

Większości z nas blog kojarzy się z miejscem, w którym autor chce podzielić się swoją wiedzą z szerszym gronem osób. Oczywiście jest to jedna z głównych zalet natomiast dzięki zwiększaniu treści strony rośnie również jej pozycjonowanie a co za tym idzie - liczba odbiorców! Odpowiednio dobrane słowa, przemyślane treści oraz ciekawy kontent sprawią, że ludzie Cię pokochają, a twoja strona internetowa zacznie wskakiwać na coraz wyższe pozycje w przeglądarce. Musisz jednak pamiętać, że twój blog nie może świecić pustkami, dlatego staraj się systematycznie dodawać odpowiednie treści a twoja strona internetowa będzie bardziej atrakcyjna dla algorytmów Google.

Pozycjonowanie stron internetowych jest terminem, który cały czas pojawia się w kontekście marketingu internetowego. Jeżeli chcesz dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców ważne jest, aby twoja strona internetowa wyświetlała się jak najbliżej pierwszej strony w wyszukiwarce. Szukając interesujących Cię treści najczęściej wybierasz tę stronę, która jako jedna z pierwszych pokaże Ci się w przeglądarce internetowej. Nic dziwnego! Każdy z nas chce jak najszybciej znaleźć to co go interesuje, ale dobrze wiesz, że czasami wyszukanie odpowiednich butów, najlepszego smartfona czy wymarzonej sukienki wiąże się z przeglądaniem kilku lub kilkunastu stron.

Jeżeli wierzysz, że twoja firma oferuje najlepsze usługi lub produkty, warto pokazać się światu a najprostszą drogą jest odpowiednie pozycjonowanie!

3,8 miliarda to liczba, która robi wrażenie! Właśnie tylu aktywnych użytkowników korzysta z mediów społecznościowych. Wyobraź sobie, że każda z tych osób może się dowiedzieć o twojej firmie. Wiedza na temat prowadzenia działalności w social mediach pomoże Ci skutecznie stworzyć miejsce, z którego klienci będa czerpali wszelkie informacje dotyczące twoich usług lub produktów. Jest to również idealne miejsce do stworzenia unikalnej społeczności, która może udostępniać i promować twój biznes zupełnie za darmo!

Wystarczy konkretna wiedza i trochę kreatywności, aby stworzyć kanał lub profil, który pozwoli Ci poszerzyć horyzonty.

Nie są to oczywiście wszystkie metody na dotarcie do większej grupy klientów, ale na pewno, jedne z najbardziej skutecznych. Na samym początku w tworzeniu “własnego imperium” mogą pomóc Ci najbliżsi. W jaki sposób? Poproś swoich znajomych i rodzinę o lajkowanie postów w mediach społecznościowych, czytanie bloga czy wstawianie wartościowych komentarzy! Pamiętaj, że nie zawsze wszystko będzie szło idealnie, dlatego każdą konstruktywną krytykę traktuj jako darmową poradę, którą możesz wykorzystać w dalszej drodze rozwoju działalności.

Social media

Znajdź nas w internecie!

Kontakt